Якщо товар вам не підійшов або виявився бракованим - вихід є.
Для того, щоб здійснити повернення або обмін товару належної якості, переконайтесь у наступному:
- пройшло не більше 14 днів з моменту покупки (без урахування дня покупки)
- Збережено товарний вигляд;
- товар не був у використанні;
- товар не входить до списку товарів, які не підлягають поверненню відповідно до законодавства;
- У наявності вся комплектація товару, у тому числі упаковка без пошкоджень.
У разі виявлення дефекту товару:
- Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару чи повернення коштів за нього у разі виявлення на продукті значного виробничого шлюбу чи дефекту
- При надсиланні транспортною компанією «Нова Пошта» кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. У таких випадках відповідальність збереження цілісності товару несе транспортна компанія «Нова Пошта». Радимо подивитись посилку при її отриманні безпосередньо на відділенні Нової пошти, щоб переконатися в її цілісності. У разі виявлення слідів пошкоджень при транспортуванні, вкажіть про це працівникові Нової Пошти та складіть акт приймання-передачі та претензії.
Оформити обмін чи повернення можна кількома способами:
- Написати в Telegram/Viber за телефоном +38 (095) 560 66 22
- Написати на електронну пошту: sales@thewortex.com
* Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Усі транспортні витрати несе покупець.
Розгляд запиту про повернення відбувається протягом 10 днів із моменту звернення.
У разі задоволення вашого запиту про повернення коштів повернення відбувається протягом 10 робочих днів.